תחנת רדיו לאירועים

רדיושואו – אטרקציית הרדיו שמשגעת את המדינה (או לפחות אותנו)!

מה זה רדיושואו?

אנחנו לא יודעים, הרגע המצאנו את זה, עברו בבקשה לשאלה הבאה.

ובכל זאת, מה זה רדיושואו?

רדיושואו היא למעשה האטרקציה החדשה מבית ואנטזיה – תחנת רדיו פרטית (לא פיראטית) משלכם לאירוע! ניידת שידור המגיעה לכל אירוע, משמיעה מוזיקה, הקדשות, שירים ובקיצור – עושה שמח לאורך האירוע כולו!

מהיום תוכלו להפיק אירוע כמותו טרם ראיתם וכמותו טרם ראו חבריכם – אירוע המלווה בשידור רדיו מקצועי, איכותי ובלעדי. שידור רדיו שמותאם בדיוק לצרכים שלכם ולאופיו של האירוע. המוזיקה שאתם תבחרו מושמעת, האורחים שלכם יעלו לשידור ויישמעו באירוע כולו, והכל – מתחנת רדיו ניידת וממותגת הנישאת על גבי ואן מעוצב בסגנון רטרו של שנות ה- 70.

ואנטזיה בשיתוף פעולה של אסף ראב – שדרן הרדיו האהוב, מציעה לכם להגיש את הערב עם המוזיקה שאתם הכי אוהבים, אבל עם טוויסט שיהפוך את החוויה לעוצמתית ומיוחדת יותר.

איך זה עובד?

לפני האירוע תקבלו מאתנו דפים לחלוקה בין האורחים השונים אותם בכוונתכם להזמין לאירוע. כל מוזמן רושם על גבי הדף שיר או שניים אותם הוא היה רוצה לשמוע באירוע על פי העדפותיו. לאחר שנרכז מכם את כל בחירות האורחים, הצוות המקצועי והמיומן שלנו יערוך אותן בהתאם לאירוע וללוחות הזמנים שלו וישמיע אותן באירוע עצמו.

מעוניינים להקדיש שירים לחברים ולבני משפחה או אפילו להגיש את השירים בעצמכם? אין בעיה! גשו לעמדת השידור ו… גלגל"צ הנה אתם באים!

מה עוד אפשר לעשות עם רדיושואו?

מלבד, באופן טבעי, להשתלט על שידורי קול ישראל, תוכלו להפיק אירועי "חיים שכאלה" עם הפתעות משעשעות, מסיבות רווקים מיוחדות, מסיבות גיוס, אירועי הצדעה ואפילו סתם אירועים וחגיגות שגרתיות – הכול עם שדרן בלייב.

גם אני רוצה! איך אפשר להשיג הופעה פרטית של הרדיושואו אצלי באירוע?

מהרו וצרו עמנו קשר! נותרו מקומות פנויים בודדים עד ל- 2027!

שלום, איך אפשר לעזור?
Powered by