הואן המוזיקלי – כל המוזיקה לאירוע

לרוב באירועים נכון יותר לתת לאדם אחד לנהל את כל הקו המוזיקלי, אבל לרוב אנו נאלצים לעבוד עם להקה, דיג'י, הפעלה אשר צריכים להסתנכרן ביחד, מה שגם מוסיף עלויות נכבדות למחיר.

אז איכשהו הצלחנו להגיע לנוסחה המושלמת לחבילה המוזיקלית המשתלמת ביותר, שהולכת גם להכיל איכות שמע וציוד איכותי, וגם כוכב יחיד בסוגו עם שמיעה אבסולוטית ברמה הגבוה ביותר שיצא לאוזננו להכיר. הגיטרה שלו נשמעת לפעמים כמו עוד עתיק או פסנתר כנף, הקול שלו גורם לנשים להתאהב ולעזוב את בעלן ברחבי העולם, יש לו אוסף עצום של מוזיקה בכל סגנון שתרצו ואת האינטליגנציה הרגשית להבין בדיוק מה הסגנון המתאים לאירוע שלכם.

 

בשביל להפיק כראוי מוזיקה לאירוע – צריך להתאים כל פעם מחדש את הקומבינציה הנכונה לאירוע שלך ולהיות מספיק ספונטנים בשביל להתאים ולשנות גם באירוע עצמו בהתאם לאנרגיה של המקום והאנשים.

 

אנו נותנים לכם למעשה חבילה המשלבת כמה אטרקציות ומתאימה לשלבים שונים בערב:

1. מערכת שמע איכותית והגברה לכל האירוע

2. דיג'י לכל האירוע

3. קריינות והנחיה במידה ויש צורך

4. קריוקי משני סוגים, קריוקי רגיל,או קריוקי מדורה

5.  מקרנים בהם ניתן להקרין סרטונים מותאמים שהכנו מבעוד מועד, וספריית מילים לכל שיר שיעלה בדעתכם

 

אז מה זה קריוקי מדורה בטח שאלתם את עצמכם

 

יש בחיים דברים שהולכים יד ביד. אבטיח וגבינה בולגרית. לונדון וקירשנבאום. וכמובן, לשבת סביב מדורה ולפצוח בשירה נלהבת ומלאת זיופים.
האדם הקדמון היה הראשון לגלות את הסגולות מעוררות הפיזום של האש. רגע לאחר שגילה את הקבב הרומני, פצח בשיר המולחן הראשון הידוע לנו כיום ("מי יתנני עוף"). במהרה, המוסיקה השתלטה על חייו וכל שרצה היה להתחמם לצד הלהבות ולשיר. את הגלגל הוא המציא מעט אחרי כן אבל לעולם לא למד מה הדרך הנכונה לשלב בין הדברים.
עד היום.

וואן, קריוקי ומדורה – מה כבר יכול להשתבש?

ואנטזיה שמחה להציג את מדורת הקריוקי – מדורה מלבבת בהנחיית אמן גיטרה ובצדדיה 2 מסכים המקרינים את מילות השירים ועוד מסך הקרנה גדול על גבי וואן. בין הקהל מפוזרים רמקולים וכלי נגינה מכל הבא ליד. אין כמו לשיר לצד מדורה נעימה כשאתה גם יודע מה המילים.

על החגיגה מנצח האיש שהוא נצר למשפחת אפי נצר, האיש ששרוף על עינת שרוף ושאמר 'גע בי' לגבי ברלין – אור קולי. את אור אספנו כילד מן הקרקס בו גדל, שם התלמד להיות אמן טלפתיה בשם "אור הקטן". חינכנו אותו להשתמש בכוחות שרכש בכדי לגלות איזה שיר הולכים לבקש ממנו ולהקרין בתיאום מושלם את מילותיו.
המדורה היא תמיד מוקד העניינים ומושכת אנשים להתיישב, לתפוס כלי נגינה ולתבוע מן המקרן להשמיע את השיר האהוב עליהם. המדורה מבטיחה להמיס את הקרח בכל מפגש והשירים פרי בקשתכם מבטיחים לעשות נעים בלב, בגב ובשכמות.
בואו להתיישב לצד האש ולחלוק עם חברים ומשפחה חוויה של חום בחוץ ובפנים שלא מאפשרת לאף אחד להישאר אדיש. מדורת הקריוקי היא המתכון המושלם לשמחה טהורה ומוחלטת.

שלום, איך אפשר לעזור?
Powered by