הסיקסטיז חוזרים! הילה זהרור בוואן שהוא במה ניידת

flowers stage

מפיצת מוזיקה וניחוח של (ילדת) פרחים, תנו לי תנו לי רוקנרול

נכון זה נשמע יותר טוב באנגלית ואחרי שישה צ'ייסרים, אבל כאן נכנסת לתמונה הילה זהרור שלנו, זמרת ושחקנית (בלי דאחקות על מלצריות ב L.A) שמשלבת את כל מה שנעים במוזיקת סיסקסטיז אנגלו סאכסית עם העכשוויות פורצת הגבולות של אליעזר בן יהודה.

יש לכם אירוע ואתם צריכים שוס מקורי? נסו לשכור את שירותיו של בוריס המגלח שינסה להסיר בשעווה את שער פניה של אולגה המשופמת (אותה אתם כבר וודאי מכירים אם אתם גולשים נאמנים), הלא היא המרמיטה הלוליינית שיודעת לאזן מגש שלם של חצ'פורי על האף.

יש לכם אירוע ואתם צריכים שוס מקורי שיהיה גם חוקי? למרות שהסיקסטיז כבר היו כאן, דבר כזה עוד לא ראיתם. הפרפורמרית המהוללת הילה זהרור מעלה מופע אינטראקטיבי מטורף, המשלב את היופי שלה (אנחנו משוחדים) עם היופי המעלף של הוואנים המסוקסים שלנו, משוחים בשמני פסטל כמו בית פרברי בניו ג'רזי.

Capture

גיטרה, פרחים וזמרת – הקסם רק מחכה לכם

לא רק שהילה מגיעה בלוויית וואן גזעי תורן (כן הם עומדים בתור בשבילה), אנו דואגים להביא למופע טון וחצי פרחים צבעוניים, שישלימו את אווירת חתול הצ'שייר המזוגג, מרחף באוויר כמו אפטר שוק של פצצת דובדבן, רק בריח קטורת.

ככה מתרגשים היום באירועים. ממש כמו חגיגת וודסטוק רוויית מוזיקה וחמציצים באוויר, גם אתם הולכים לחזור אחורה בזמן, לתקופה שעוד היה אפשר לקנות דירה בארץ וראש הממשלה לא הייתה שרה נתניהו.

הילה תדאג לתת ברפרטואר יחד עם גיטרה מפוצצת פרחים, מה שעושה אותה עוד יותר פנומנלית כי לפרוט בכזה דיוק עם כל החממה הזו שיוצאת לה משם, זה לא פחות מנס. אז הרי לכם גם קרקס השמש ואת זה זרקנו ללא חיוב נוסף.

איך מזמינים את זה?

אנחנו די חושבים שטלפון מעורב בזה, אבל זה ממש לא בטוח. אם אתם בעניין של אירוע מיוחד, שיחזיר אתכם לתקופה מלאת קסם ונעורים, תזכו גם ליהנות ממכונת בועות הסבון וסלסילות הפרחים לפיזור שאנחנו מספקים, כדי שהילדודס יוכלו לדעת מה זה להיות, לכמה שעות, בבועה שכולה טוב. כאן הכוונה לואנטזיה, לא לתל אביב. צרו עמנו קשר עוד היום!

שלום, איך אפשר לעזור?
Powered by