ארטיקים לאירועים – אטרקציה לאירוע

  • אפשרות לארטיקים לאירועים או גלידות לאירועים 
  • כשר למהדרין
  • אפשרות למספר פוזיציות: שולחן פתוח / בר ארטיקים/  או קופסה מלאה בקרח 
  • ניתן לבחור טעמים
  • פתוחים לאפשרויות ושילובים (למשל רכב ממתקים /  דוכני מזון לאירועים /  בר שייקים ועוד)

זה לא שבילבי פולנייה ופריג'ידית – היא פשוט מלאה בארטיקים ובגלידות!

 היה זה המנהיג הקוריאני הדגול, אר טי-קים, בן דודו מדרגה שנייה של קים ג'ונג-איל (מהצד של האמא), שאמר פעם: אין אירוע או חגיגה בלי שיגור טיל בליסטי! סליחה, טעות בציטוט: אין אירוע או חגיגה בלי ואן מלא בגלידות ובארטיקים לאירועים!

כאשר אחד מהואנים של ואנטזיה מגיע פתע פתאום לאירוע, צידו האחורי מלא בקרח פתוח כשולחן  עמוסת בארטיקים  לאירועים, גלידות ושאר מטעמים קפואים, גל של חיוכים, שמחה, התרגשות והתלהבות סוחף את החוגגים ממש כאילו היו שוב ילדים (אלא אם האירוע מיועד לילדים, ואז הם באמת עדיין ילדים).

אמנם בילבי היא הואן החדש בצוות אולם היא כבר תופסת מקום של כבוד ומציעה אטרקציות שגורמות ליתר הוואנים הותיקים יותר פשוט לקנא. ההפתעות הקרירות והמתוקות המחולקות לחוגגים הופכות כל אירוע לתמצית ההגדרה של כיף, השתובבות ושמחה חסרת דאגות! רק דמיינו לעצמכם את סבתא עליזה, יושבת ברגע אחד חמוצת פנים ובחוסר מעש ואילו ברגע שלאחריו מפזזת בשמחה, מחוייכת מאוזן לאוזן, עם ארטיק רמזור ביד בעודה משחזרת במדויק את ריקוד ההארלם שייק בסגנון הפלמ"ח.

אז תנו לבילבי לבטא את עצמה ותנו לאורחים שלכם ליהנות מחוויה כל כך מקפיצה ומשמחת שיש כמה רשויות מקומיות בארץ שביקשו להגביל אותה כך שאזרחים מעל גיל 107 לא יוכלו להשתתף בה ללא פיקוח הורים.

נוכל להפיק עבורכם מגוון דוכני מזון לאירועים, ארטיקים לאירועים, גלידות לאירועים, בר נייד לאירועים ועוד. תנו לנו להפתיע אותכם ולהתאים לכם הצעה באופן אישי. התקשרו עכשיו: 055-8828855

שלום, איך אפשר לעזור?
Powered by