ואן הכסף

רעיונות ליום כיף – גימיק לאירוע חברה

מונית הכסף – מהיום גם אצלכם באירוע!

חולמים שגם באירוע שלכם יופיע פתע פתאום עידו רוזנבלום במלוא הדר בלוריתו, חמוש במונית הכסף המהוקצעת שלו, עם גג עשוי נורות מרצדות ועם רפרטואר שנון ומצחיק?

אז מהיום, גם אצל ואנטזיה אפשר! אז נכון, שלא עידו רוזנבלום יופיע וימשוך אליו את מלוא תשומת הלב של הנוכחים אלא מפעיל משלנו, ונכון שלא תהיה לו בלורית אלא מפרצים בסגנון מפרצי גיברלטר (אבל הוא עדיין יהיה מצחיק…), ונכון שלא מדובר במונית מפוארת אלא בוואן רטרו בסגנון שנות ה- 70, אבל היי, עדיין מדובר בחוויה מדליקה!

תארו לעצמכם את אורחי האירוע שלכם מטפסים בזה אחר זה, או בקבוצות, למונית (וואן) הכסף שלנו, נהנים ממנחה משעשע ששואל שאלות מצחיקות ומחלק פרסים מדליקים, מעודדים על ידי גג שלם מרוצף נורות-נורות שנדלקות בכל פעם שניתנת תשובה נכונה וזוכים לחוויה ייחודית מאין כמוה.

לא בכדי מונית הכסף היא תכנית אהובה שמסבה עונג ושמחה למשתתפים בה. ייחודיות האלמנטים שמרכיבים אותה הם אלה שהופכים את החוויה לכה מיוחדת. אז מדוע להמתין? תנו גם לאורחים שלכם ליהנות מחוויה בלעדית ומגניבה זו, ומי יודע, אולי חלק מהם אפילו יחשבו שהם צריכים לשלם על הנסיעה ויכסו לכם חלק מההוצאות על האירוע?

למי זה מתאים?

מונית הכסף של ואנטזיה מתאימה למעשה לכל מי שמעוניין להרים אירוע שיתבלט בייחודיות ובמקוריות שלו, אירוע עליו ידברו האורחים במשך זמן רב לאחר מכן, אירוע שיותיר טעם מתוק בפה ושמחה מתוקה בלב.

מונית הכסף מתאימה במיוחד למסיבות ילדים ולימי כיף. אולם, ניתן להתאימה ולשלבה בכל אירוע, החל ממסיבות יום הולדת וכלה באירועי חברה וגיבושי מנהלים. הדמיון הוא הגבול היחידי!

גם אני רוצה! מה עושים?

אם גם אתם נדלקתם על הרעיון והסכמתם לוותר על עידו רוזנבלום, פשוט צרו עמנו קשר והתחילו לספור את הדקות אחורה עד שתזכו ליהנות מאירוע מטורף ומקורי כמו שטרם ראיתם.

שלום, איך אפשר לעזור?
Powered by