אטרקציות לאירוע – ואן תחפושות

לאתר-Small
images

אטרקציות לאירוע – ואן תחפושות

ואן התחפושות מזמין אתכם לחוויה משוגעת וכייפית של התחפשות המונית! חוויה שתבליט אתכם ותהפוך את האירוע שלכם לייחודי ומעניין. שלבו את ואן התחפושות שלנו: אטרקציות לאירועי חברה, אטרקציות לבר מצווה או אטרקציות לבת מצווה, חתונות או כל מסיבה אחרת. פשוט בואו להתחפש ולהתפרע באירוע שלכם, שיהפוך לחגיגה שובת עיניים עם שלל התחפושות שניתן לדלות מתוך הואן – משקפיים ססגוניות ומשונות, פיאות צבעוניות, כובעים מדליקים, שרשראות מסוגים שונים, פרחים וקישוטים מצועצעים רבים. האורחים יכנסו לואן ויגיעו לחדר נוסטלגי וחגיגי, שכולו מעוצב בסגנון וינטג', מלא באביזרים ותחפושות, ובתוכו מראת וינטג' גדולה ומעוטרת שתעזור בבחירת האביזר או התחפושת. מנורה קטנה, וילונות וקישוטים מעטרים את פנים החדר ובתוך הואן מותקן גם תא לבוש לנוחיות האורחים. הואן יכול להשתלב עם ואנים אחרים, כמו תא הצילום, או בר המשקאות המולקולארי, להשלמת מראה ואווירת הרטרו שהם כל כך יודעים להפיק. זוהי אטרקציה מדליקה וייחודית בעלת גוון קצת אחר, שמעלה חיוך וצחוק, ויהיה נעים להיזכר בה. כל התחפושות ניתנות לאורחי האירוע והם יוכלו להתחפש תמיד כמו שהתחפשו באירוע.

 אטרקציות לארועים – בשילוב מזכרות לחתונה / בר מצווה / בת מצווה או כל אירוע אחר

באירועי חתונות, התחפושות ישאירו זיכרון משעשע ונעים. היכנסו לואן התחפושות, תתחפשו ותתקשטו ואחר כך תוכלו להצטלם בתא הצילום שבואן הירוק עם התחפושות ולתת הופעה מצחיקה בסרט החתונה, לאמיצים בלבד! התחפושות גונבות את ההצגה בכל המסיבות, כאטרקציות לארועים מכל סוג וישאירו זיכרון משעשע ונעים, חוויות אצל האורחים ותמונות שלא יישכחו להרבה מאוד זמן. הפתיעו את החברים שלכם בבר/בת המצווה, והתחילו לחגוג במסיבה משוגעת ומשעשעת. עם התחפושות תצבעו את התמונות מן האירוע שאותן תשמרו לאורך חייכם.

images (1)
vantasia_lemon_25

מומלץ לשלב גם את עמדת האיפור שלנו

בעמדה שלצד הואן, המעוצבת גם היא בסגנון וינט'ג, יתמקמו להן מאפרות מקצועיות, יאפרו ויעזרו לכם להתאבזר בתחפושות ססגוניות, כל אחד מוזמן להתחפש ולתת הופעה. ויתנו עצות למשתתפים בחגיגה. בעמדה תמצאו צבעי פנים מרהיבים בשלל צבעים, איפור מסוגים שונים, נצנצים, קישוטי פנים בצורות שונות וגומיות לשיער. המאפרות יעניקו בשמחה את המראה המצחיק, או החמוד, או כל מראה אחר.

 

שלום, איך אפשר לעזור?
Powered by